درباره آردن اتوپیا

شرکت پارس حیان، توسط دو نفر از پژوهشگران و اساتید سرشناس دانشگاه، سرکار خانم ها دکتر رقیه گلوبندی و دکتر زهرا گلوبندی، در سال ۱۳۶۱ با انگیزه‌ی ارتقای سطح سلامت هموطنان ،تأسیس شد.

شرکت پارس حیان در راستای نیل به اهداف انساندوستانه‌ی خود، بر اساس مطالعات، مشاهدات و آمارهای مبنی بر شیوع ابتلا به مشکلات ناشی از خشکی پوست و اگزما در کشور، بر آن شد تا خدمتی دیگر به هموطنان خود ارائه دهد و برند تخصصی اتوپیا را برای مشکلات ناشی از خشکی پوست، التهاب پوستی، اگزما و درماتیت آتوپیک را تولید و روانه ی بازار کرد.

برند اتوپیا، نتیجه‌ی پژوهش ها و سال ها تلاش “شرکت پارس حیان” در جهت رفع نیازهای کودکان و بزرگسال مبتلا به مشکلات ناشی از التهاب، خشکی پوست و اگزماست. اتوپیا با رعایت بالاترین سطوح کیفی و استاندارهای جهانی در زمینه‌ی درمان پوست، در سال ۱۳۹۶ تولید و ارائه شد.

چرا محصولات اتوپیا؟

بر پایه فرمول غنی که تمامی تست های Invivo را با موفقیت به پایان رسانیده است.

مواد 100% فارماگريد (درصد دارويی) و کمپلکس فاکتور های طبیعی مرطوب کننده

فاقد هرگونه اسانس و مواد نگهدارنده (الکل، رنگ و پارابن)

با قابلیت تحمل پذیری بالا

برند آردن اتوپیا، برای مراحل مختلف درگیری پوست خشک و اگزمایی، محصولات درمانی تخصصی در نظر گرفته است. بنابراین افرادی که از این مشکل رنج می برند می توانند با توجه به مرحله درگیری پوست از محصول تخصصی برند اتوپیای مورد نیاز خود استفاده کنند.

آردن اتوپیا حاصل ۳۵ سال تجربه مجموعه پارس حیان جهت التیام و درمان عوارض پوستی افرادی است که پوستی خشک و اگزمایی دارند. محصولات این برند پاسخگوی تمامی نیاز های پوست های خشک از جمله شویندگی، لایه برداری، مرطوب کنندگی و نرم کنندگی می باشد.

برند اتوپیا شامل سه رُکن مهم است:
۱. دستاوردی نوآورانه و متکی بر سال ها پژوهش در زمینه نیاز افراد مبتلا به پوست خشک


۲. تمرکز بر مسئولیت اجتماعی و خدمتی چشمگیر در جهت ارتقای سطح سلامت جامعه


۳. کیفیت محوری و تولید و عرضه‌ی محصولاتی در سطح فارماگرید 

برند آردن در سال ۱۳۷۰ خورشیدی پا به عرصه‌ی تولید گذاشت و اولین خط تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در بازار ایران بوده که در تولید و عرضه‌ی کرم ضد آفتاب در کشور پیشگام بوده است. آردن جایگاه خود را در میان برند های معروف در ایران و مصرف كنندگانی كه ديد حرفه ای و علمی تری نسبت به محصولات مراقبتی، بهداشتي و درماني پوست را داشتند، حفظ کرده است. پس از گذشت سی سال از زمان شکل گیری، اکنون آردن از جایگاه قابل توجهی در میان مشتریان وفادار خود نیز برخوردار است. گروه های هدف آردن، همه گروه های سنی و جنسیت ها را شامل می شود. 

امروز، برند آردن شامل چهار زیر مجموعه‌ی تخصصی است.